a. advertising billboardsb. spending on advertisingc. placing an add. the fast growing segmentse. to prompt clients to consider alternativesf. to attract a new class of advertiserg. to double its market share a. Outdoor advertising's appeal is growing (Present Progressive) as TV and print are losing theirs.- Привлекательность уличной рекламы растет, в то время как привлекательность рекламы на телевидении и в печатном виде теряет свои позиции.b. In Britain, a 30-second prime-time TV slot costs (Present Simple) over $100,000. — В Великобритании 30-тиминутный телевизионный ролик в прайм тайм стоит более 100 тыс долларов.c. Disney advertised (Past Simple) its "101 Dalmatians" video on bus shelters with the sound of puppies barking.- Компания Уолта Диснея размещала рекламу своего мультфильма "101 далматинец» на автобусных остановках, используя звук — лай щенков.d. This sort of innovation has attracted (Present Perfect) a new class of advertisers.- Такого рода инновации привлекли новых рекламодателей.